Imprezy, show taneczne Rzeszów

{ Opublikowany 09/08/2011 przez }

W sieci warto się promować, z tym zgodzi się każdy. Raz, że taniej, dwa, o wiele większe spektrum możliwości. Problem jest tylko jeden, jak sprawić, aby było to skutecznie? Tak, ażeby mieć jak największy zwrot z inwestycji (słynne ROI)? Jak wypromować witrynę firmową klubu, lunaparku, dyskoteki czy show tanecznego?

Sposobów jest kilka. Reklama display’owa, reklama kontekstowa, pozycjonowanie… I właśnie na tym ostatnim warto się nieco skupić. Dlaczego? Bo to jedna z najbardziej efektywnych metod e-marketingu i, co istotniejsze, najbardziej optymalna pod względem finansowym, w każdym razie dla stron rozrywkowych.

By wypozycjonować stronę w Google na daną frazę, np. imprezy w Rzeszowie, trzeba zoptymalizować kod witryny oraz zdobyć jak największą ilość wartościowych linków. Pierwsze to jednorazowa praca, drugie to ciągły proces, który powinien trwać nawet lata i miesiące.

Jak zatem najłatwiej zdobyć linki do swej witryny? Jednym z najczęściej spotykanych sposobów jest dodanie odnośników do katalogów. Są to specjalne serwisy, które udostępniają swe łamy dla innych stron. Nie ma przy tym wiele pracy dodać tytuł będący linkiem do naszej strony firmowej, nie za długi opis oraz frazy kluczowe, i już możemy się cieszyć, że nasza witryna zdobywa co raz więcej przyjaciół w sieci.

Oczywiście, katalog katalogowi nie równy, zatem znacznie lepiej wybierać te bardziej renomowane, nawet jeśli byłyby płatne. I, co niezwykle istotne, warto dodawać się do takich, których tematyka jest zbieżna z tematyką naszej witryny. Jeżeli zatem pracujemy w rozrywce, czy to serwis randkowy, czy to klub go-go, to szukajmy katalogu właśnie o takiej tematyce.

Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.