Komputeryzacja marketingu i reklama internetowa
Pozycjonowanie to proces dążący do uzyskania jak najwyższej pozycji danej strony w wyszukiwarkach internetowych dla wpisanych (w zapytaniu) fraz. Miejsce, na którym wyświetli się dany serwis ma, jak wykazują badania, decydujące znaczenie. Pierwsza strona wyników wyszukiwania zbiera 95% „kliknięć” – czyli potencjalnych klientów!
Wprost nieograniczone są na dzień dzisiejszy opcje Internetu. Pozwala on względnie niedrogą komunikację z osobami z całego świata, przesyłając tekst, obraz i dźwięk (e-mail, komunikatory), co pozwala zaoszczędzić firmom czas i pieniądze.
Profesjonalne projektowanie stron www to potrzeba czasu i rynku. Globalną sieć codziennie przemierzają miliony użytkowników poszukujących towarów i usług. Należy z tego korzystać pamiętając jednocześnie ważną zasadę przytaczaną przez światowych ekspertów w dziedzinie kreowania wizerunku internetowego.
Reklama internetowa jest to komunikowanie się z rynkiem w celu zaanonsowania o nowej stronie internetowej oraz dążenie do wsparcia sprzedaży. Jest bardzo silnym instrumentem promocyjnym jeśli emitowany przekaz jest adekwatny do profilu odbiorcy. Kreowanie przekazu reklamowego polega na wyselekcjonowaniu odpowiedniej formy zgodnej z image’em firmy.
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.