Systemy ERP
Przyjęcie marketingowej strategii działania crm wymaga skupienia się na klientach oraz ich potrzebach zamiast na Łatwości rozwiązań. Ma to swoje duże konsekwencje dla procesu w kategoriach definiowania obsługiwanego rynku. Zanim rynek zostanie zdefiniowany w kategoriach oferowanego produktu, musi być zdefiniowany w dokładnych potrzeb.
Najlepsze określenie potrzeby funkcjonalnej potrzebuje dokładnej wiedzy z dziedziny potrzeb i motywów działania. Określenie rodzaju nabywcy jest związane z udzieleniem odpowiedzi na pytanie, dla kogo produkt jest przeznaczony. Przyszli użytkownikami różnych produktów mogą być nabywcy indywidualni, biura i jednostki budżetowe, szpitale, detaliści itp. Obszar zainteresowania przedsiębiorstwa dotyczy określenia terytorialnego zasięgu oddziaływania crm. Sprawa ta zyskuje możliwości i zagrożenia działania.
Określanie potrzeby funkcjonalnej jest związane z określeniem funkcji, jakie dany towar spełnia dla konsumentów (tj. ustaleniem, do czego służy produkt różnym grupom odbiorców). Praktycznie każdy produkt może spełniać pewne funkcje podstawowe (np. ochrona, przemieszczanie, ogrzewanie) oraz funkcje nawiązujące do potrzeb osobistych, społecznych czy też związanych z bezpieczeństwem, np. ładny wygląd, wyróżnianie się, szacunek, przynależność do społeczeństwa.
Dobra Analiza strategiczna to analiza jednoczesnego wpływu wyodrębnionych trzech grup czynników na stwarzanie szans działania Postępowanie takie sprzyja określeniu luki strategicznej przedsiębiorstwa. Luka strategiczna wyraża różnicę między aktualną a chcianą pozycją przedsiębiorstwa.
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.