Ustawa o podpisie elektronicznym
osoba która po raz pierwszy spotyka się z podpisem elektronicznym nie bardzo orientuje się, co to tak naprawdę jest. Opisując podpis elektroniczny w zestawieniu z innymi danymi dostarczanymi do np. Urzędu jest rozpoznaniem osoby składającej podpis elektroniczny, która składa dokumenty.
Wykorzystując podpis cyfrowy w celu załatwiania pilnych spraw urzędowych możliwe jest dzięki doskonałemu pomysłowi polskich posłów, dzięki ustawie wprowadzonej w życie w 2001 roku dającą taką możliwość. Ustawa ta jednoznacznie określa, że dokument opatrzony podpisem elek. jest tak samo ważny jak dokument z własnoręcznym podpisem. Oczywiście, aby podpis elektroniczny Rzeszów był uznany za równoważny z podpisem własnoręcznym, jeśli spełnia warunki, że jest to podpis elektroniczny całkowicie bezpieczny.
Bardzo dobry podpis elektroniczny to taki, który m.in. jest sporządzany za pomocą kontroli osoby upoważnionej składającej podpis elektroniczny oraz bezpiecznych urządzeń służących do składania podpis elektroniczny Rzeszów i danych umożliwiających do składania podpisu elektroniczne. Podpis elektroniczny to zapewne dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców i urzędów.
XXI Wiek to bardzo szybki rozwój komunikacji internetowej coraz częściej znaczna ilość urzędowych spraw spraw w urzędach załatwimy przy pomocy komputera np. e-mailem dostarczamy deklaracje do ZUS oraz deklaracje podatkowe do Urzędów Skarbowych. Istotne jest aby wszystkie dokumenty wysyłane do urzędów muszą być podpisany tzw. podpisem elektronicznym autora
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.