Artykuły reklamowe
Dobrym planem na reklamę jest reklama w Internecie. Można wyróżnić rzecz jasna wiele pozostałych typów reklamy, które opłaca się także wziąć pod uwagę, ale z pewnością nie można nie doceniać siły środka przekazu, jakim jest Internet.
Niezbędne jest posiadanie firmowej witryny www i takie jej rozreklamowanie by treści reklamowe na niej umieszczone trafiały do szerokiego kręgu klientów i żeby promowane na naszej witrynie przedmioty i usługi zostały zauważone. Brak odpowiedniego przekazu oraz zastosowania metody „call to action” może skutkować odpływem osób, które pomimo faktu poszukiwania właściwego przekazu, nie odnalazły go.
Warto również redagować artykuły promocyjne, które pokażą odbiorcom specyfikę naszego produktu lub usługi, poinformują o funkcjonowaniu naszej firmy i zachęcą do bliższego zapoznania się z naszą ofertą. Dobrze też uwzględniać inne postaci reklamy na stronach internetowych jak banery czy linki do naszej strony na portalach tematycznych.
Tak więc do lamusa trzeba odłożyć hasła rodem z ubiegłej epoki zręcznie ujęte w haśle „siedź w kącie a znajdą cię”. Nie znajdą. Tylko odpowiednia reklama oraz szeroko zakrojone działania reklamowe pozwalają na zaistnienie w świadomości klienta i zachęcenie go do korzystania z naszych usług.
Osobną sprawą są działania zmierzające do podtrzymania zawartego kontaktu, o co niezbędnie warto zadbać zwłaszcza jeżeli specyfika prowadzonej działalności daje możliwość kontrahentowi wielokrotnego korzystania z oferowanych usług albo też związana jest z koniecznością częstych kontaktów z naszą organizacją. Dla klienta częsty kontakt, to sygnał, że jest traktowany poważnie i obsługiwany profesjonalnie.
Warto o to zabiegać z jednej strony stawiając na profesjonalizm usług, a z drugiej chociażby przez tak sympatyczne gesty jak okazjonalne wręczanie symbolicznych podarunków, takich jak np. artykuły reklamowe. Tego typu artykuły można także przesłać za pomocą emaila oraz umieścić na stronie internetowej.
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.