Od 10 maja do 126 wzrosła liczba funduszy inwestycyjnych, których jednostki można kupić be…
Od 10 maja do 126 wzrosła liczba funduszy inwestycyjnych, których jednostki można kupić bez prowizji w ofercie BossaFund – platformy internetowej DM BOŚ do inwestowania w fundusze. Do grona TFI współpracujących z DM BOŚ dołącza TFI Allianz.
Na dziś BossaFund to 12 TFI i 126 funduszy inwestycyjnych w ofercie: AgioFunds TFI, Idea TFI, Investors TFI, Metle Amplico TFI, Opera TFI, Skarbiec TFI, Superfund TFI, TFI PZU, Altus TFI, IPOPEMA TFI, Open TFI i TFI Allianz.
Najnowsze TFI – Allianz – zarządza obecnie aktywami o wartości blisko 3 mld zł powierzonymi przez ponad 25 tysięcy klientów i oferuje fundusze o zróżnicowanych strategiach inwestycyjnych, poziomie ryzyka i rekomendowanym okresie inwestycji – m.in. fundusze akcji, małych i średnich spółek, aktywnej alokacji, stabilnego wzrostu, obligacji i pieniężny. Oferta inwestycyjna Towarzystwa jest aktywnie rozwijana i dostosowywana do oczekiwań inwestorów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych.
Bossafund.pl – to platforma internetowa do inwestowania w fundusze – oprócz braku opłat manipulacyjnych oferuje szereg narzędzi pomagających dopasować portfel funduszy do preferencji inwestora. Porównywarka funduszy, rozbudowane karty informacyjne, wyszukiwarka, badanie profilu inwestora – dzięki kilku prostym pytaniom dotyczącym oczekiwań i wielkości akceptowanego ryzyka, platforma przedstawi propozycje przykładowych portfeli dostosowanych do indywidualnych preferencji inwestora, a po określeniu kilku dodatkowych kryteriów pomoże w wyborze konkretnego funduszu.
- Chcemy żeby inwestorzy funduszowi czuli się komfortowo przeglądając ofertę dostępną na platformie BossaFund, TFI Allianz nie zamyka listy TFI które chcemy mieć w naszej ofercie. Według analityków, GPW w drugiej połowie roku powinna dać powody do satysfakcji inwestorom idąc w górę – żeby wsiąść do tego pociągu warto już dziś co najmniej porównywać oferty dostępnych na rynku funduszy, a to można łatwo zrobić na platformie BossaFund.pl – mówi Robert Kosowski, dyrektor marketingu DM BOŚ.
Źródło: DM BOŚ
Źródło: Getin Noble Bank
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.