Social marketing
W celu promocji serwisu internetowego swojej firmy, właściciele szukają nowoczesnych metod promocji. W walce o pozyskanie klienta firmy mają do wyboru SEO (Search Engine Optimization) czyli osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania danej wyszukiwarki internetowej. Skuteczną metodą przyciągnięcia klientów do choćby nawet strony internetowej firmy jest social marketing. To dział zajmujący się marketingiem na portalach społecznościowych. Każda firma dbająca o swój wizerunek powinna zaistnieć wśród społeczności internetowej. Przykładem takich serwisów społecznościowych jest facebook i NK. Metoda social marketingu daje niesamowite możliwości jeśli chodzi o kontakt z klientem. Aby dotrzeć do większej rzeszy ludzi i pozyskać sobie fanów firma powinna założyć własny profil w takim serwisie. Agencje interaktywne oferują nam także tematyczny blog SEO, którego celem jest promocja słów kluczowych odnoszących się do serwisu danej firmy. Niezwykle korzystnym narzędziem do promocji firmy jest performance marketing to nowoczesna forma marketingu, której celem jest wzrost odwiedzalności serwisu internetowego. Warto zainteresować się tą formą reklamy jeśli zależy Ci na wzroście popularności produktem Twojej firmy. Performance marketing łączy w sobie takie formy promocji jak: kampania linków sponsorowanych, promocja na portalach internetowych, pozycjonowanie czy reklama w sieci. Dzięki temu zyskasz silną pozycję w swojej branży.