Przygotujemy dla Ciebie Konkurs SMSowy lub inny.

{ Opublikowany 09/08/2011 przez }

Celem konkursu jest reklamowanie sklepów, galerii handlowych, centrum handlowych.
w serwisie konkurs.eu możesz zamówić całą kampanie promocyjną wraz z nagrodami.

Najlepszym pozyskiwaniem i pozostawienie klienta jest od czasu do czasu obdarowywać różnymi upominkami lub rabatami w ten sposób robi się więź z firmą a kupującym,
kupujący nie szuka innych alternatyw kupna tylko pozostaje tam gdzie zostaje doceniony.

42 proc. polskich użytkowników przyznało, że strony konkursowe należą do ich ulubionych kategorii serwisów sms, które najczęściej odwiedzają w Internecie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję interaktywną Digital One.
20 proc. ankietowanych wskazało, iż w ostatnim czasie wzięło udział w promocji lub programie lojalnościowym realizowanym w internecie. 42 proc. badanych przyznało, że strony konkursowe należą do ich ulubionych kategorii serwisów, które odwiedzają w internecie. Strony konsumenckie i produktowe wymieniło natomiast 20 proc. badanych.

Z deklaracji badanych wynika, że nie zawsze tylko wartościowe nagrody przyciągają internautów do serwisów. 82 proc. respondentów wskazało, iż ich zaangażowanie wobec serwisów internetowych wcale nie musi być uzależnione od materialnych korzyści, często wystarczy satysfakcja z możliwości udziału w ciekawych i oryginalnych działaniach interaktywnych.
77 proc. respondentów przyznało również, że serwisy umożliwiające współtworzenie ich zawartości są znacznie bardziej atrakcyjne niż serwisy wykorzystujące klasyczne metody budowania lojalności (np. promocje z kodami, losowanie nagród). Ponad 1/3 badanych angażowała się w ostatnim czasie we współkreowanie zawartości jakiegoś serwisu, najczęściej w formie aktywności na forum, zamieszczania fotografii, a także nawiązywania kontaktów, pisania blogów i realizacji działań twórczych.
Z przeprowadzonego badania wynika, że lojalny internauta to najlepszy ambasador serwisu (a docelowo i marki). Potwierdziło to prawie 2/3 respondentów polecając w ostatnim czasie bliskim i znajomym link do swojej ulubionej strony internetowej.

Zwiększ obroty swojego sklepu,pabu,pizzeri,apteki,zamawiając na konkurssms.eu usługę promocyjną swojej placówki handlowej.
Korzystając z usługi promocyjnej sms po podpisaniu umowy otrzymasz plan marketingowy dla wybranego konkursu sms gdzie zwiększysz popularność swojej placówki handlowej.

Za pośrednictwem telefonów komórkowych z możliwością przesyłania krótkich wiadomości tekstowych po zamówieniu usługi promocja mas dostęp do panelu gdzie na bieżąco widzisz ile osób wysłało na twój konkurs sms-ów.

W ramach konkursu stworzymy dla Ciebie również stronę internetową konkursu, materiały promocyjne: ulotki,plakaty,reklamy prasowe, radiowe.

Konkursy i głosowania SMS są sprawnym i znanym już narzędziem promocyjnym i wspierającym sprzedaż. Coraz częściej są elementem kampanii marketingowych i owocują dużymi sukcesami. Komunikacja mobilna umożliwia nam bardzo dokładne poznanie klienta, wytworzenie więzi z marką i wymianę informacji. I to właśnie kontakt zwrotny jest największym wyróżnikiem tych działań.
Konkursy SMS-owe to jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Ideą tego rozwiązania jest zachęcenie jak największej liczby osób do wzięcia udziału w konkursie przez wysłanie wiadomości na podany numer.

Do niedawna telefon służył tylko i wyłącznie do prowadzenia rozmów. Jednak bardzo szybki rozwój telefonii komórkowej przyczynił się do upowszechnienia tzw. usług dodanych. Obecnie coraz więcej osób wykorzystuje swoją „komórkę” także do korzystania z Internetu, przesyłania faksów czy wysyłania SMS-ów.
Szczególnie dużym powodzeniem cieszą się właśnie Krótkie Wiadomości Tekstowe, czyli SMS-y. Operatorzy komórkowi bardzo liczyli i nadal liczą na zwiększenie przychodów z połączeń niegłosowych. O ile jednak uważali, że źródłem tych dochodów będą głównie połączenia transmisji danych, to okazało się, że znacznie większą popularnością cieszą się SMS-y.

Obecnie na świecie każdego dnia wysyłane jest blisko miliard wiadomości. Moim zdaniem, za tak dużą popularnością kryją się następujące przyczyny: tani koszt – łatwa obsługa przez praktycznie wszystkie telefony na rynku – możliwość wysłania wiadomości o każdej porze, np. nie o każdej porze można do kogoś przedzwonić, natomiast SMS jest bardziej dyskretny i nie powoduje takiego zamieszania jak dzwonek połączenia przychodzącego; nawet jeśli odbiorca będzie miał wyłączony telefon, to wiadomość dotrze natychmiast po jego włączeniu SMS (Short Message Service) SMS, czyli Short Message Service, jest usługą polegającą na przesyłaniu krótkich (do 160 znaków) wiadomości między abonentami sieci komórkowych w standardzie GSM.

Aby wysyłać wiadomości SMS musi zostać spełnionych kilka warunków: – operator mu udostępniać usługę obecnie usługa SMS obecna jest we wszystkich sieciach GSM w Polsce.

Odkąd powstała era telefonów komórkowych i sieci udostępniły wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych wzrosła liczba konkursów, loterii, promocji.
Konkursami sms zajmujemy się solidnie od lat. Postanowiliśmy stworzyć ofertę dla mniejszych firm, których nie stać na utrzymywanie specjalnych numerów i serwerów.
Oferta jest skierowana dla sklepików galerii handlowych, konkurs SMS jest najtańszą i najskuteczniejsza promocją firm handlujących detalem.

Przed organizacją konkursu SMS zawsze pytamy o jego Cel.
To od niego zależne są schemat promocji i forma komunikacji. Czasem proponujemy najprostszą formę konkursu, a czasem idealnie się sprawdzają konkursy połączone ze stroną www. Oferujemy wykonanie całego planu konkursu, włącznie z przygotowaniem regulaminu konkursu.

Konkursy i Promocje SMS są sprawnym i skuteczny już narzędziem reklamowym i wspierającym sprzedaż oraz zdobywanie nowych klientów. Coraz częściej są elementem kampanii marketingowych i owocują dużymi sukcesami.
konkursy SMS umożliwiają nam bardzo łatwe pozyskiwanie klienta, wytworzenie więzi między firmą i marką oferowanych produktów.

Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.