Czy możliwa jest tania infolinia?
Co muszę wiedzieć ?
Telinfo.pl to oferta numerów ogólnopolskich 0-801 służących do komunikacji Firmy z Klientami. Posiadanie firmowej infolinii podnosi jakość obsługi Klientów, ułatwia zdobycie informacji o firmie i jej usługach lub produktach.
Infolinia usprawnia komunikację między Klientem, a firmą, a także służy do prowadzenia działań promocyjno-marketingowych.
- Nie ponosisz żadnych opłat za dzwoniących na numer infolinii Klientów,
- Nie ponosisz dodatkowych opłat u Twojego obecnego operatora telekomunikacyjnego,
- Infolinia 801 może być przekierowana na dowolny numer stacjonarny,
- W każdej chwili możesz zmienić numer docelowy infolinii – ważne gdy zmieniasz numer telefonu stacjonarnego,
- Obecne numery telefonów w Firmie nie tracą swojej funkcjonalności – nadal można z nich nawiązywać i odbierać połączenia,
- Nie ingerujemy w żaden sposób w obecny system kontaktu z klientem,
- Niczego u Ciebie nie instalujemy. Uruchomienie infolinii odbywa się zdalnie.
Jakie korzyści daje infolinia?
- Ogólnopolskie postrzeganie Twojej Firmy – numer infolinii 801 nie jest związany z żadnym regionem, czy strefą numeracyjną.
- Kreuje wizerunek firmy jako instytucji dbającej o Klienta,
- Zwiększenie prestiżu Twojej firmy,
- Zwiększenie sprzedaży ze względu na tańsze połączenia dla klientów dzwoniących do Twojej firmy,
- Usprawnisz komunikację ze swoimi Klientami. Będziesz mógł na bieżąco informować Klientów o akcjach marketingowych, a także zbierać informacje zwrotne od Klientów,
- Nie musisz kupować nowego numeru – wszystkie rozmowy mogą być przekierowywane na dotychczasowy numer.
Czym jest infolinia? Z punktu widzenia klienta to nietrudny do zapamiętania numer telefonu, często darmowy lub tańszy, pod którym może uzyskać wszystkie informacje o ofercie, cenie, miejscu i warunkach sprzedaży. Informacje pozyskane tą drogą ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych i są istotnym elementem obsługi posprzedażnej. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, profesjonalnie przygotowana infolinia 801 to narzędzie marketingowe pozwalające kreować wizerunek firmy oraz wspomagać jej funkcjonowanie. Umożliwia kontakt z firmą z terenu całego kraju za pośrednictwem jednego numeru telefonu.
Pierwsze polskie infolinie zaczynały się na 0-800 i były bezpłatne dla klientów. Jednak nie ma nic za darmo. Ktoś musiał ponosić koszty funkcjonowania numerów. Ktoś, czyli firma właściciel numeru. Udostępnienie jednego numeru bezpłatnej infolinii 0 800 to koszt 160 zł netto, abonament miesięczny – od 17 do 49 zł. Dodatkowo za minutę połączenia przychodzącego właściciel infolinii płaci od 24 do 64 gr. Wszystkie te koszty mogą być uzasadnione, o ile służą obsłudze klienta. Jedno jest pewne infolinia zwiększa prestiż i wizerunek firmy Ryzyko darmowych infolinii jest jednak jeszcze i takie, że jako darmowe numery są wykorzystywane przez rozmaitych żartownisiów.
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.