Telezakupy

{ Opublikowany 03/08/2009 przez }

Zasada pokazów telewizyjnych jest oczywista: reklamodawca (e-market) ma kilkanaście minut na szybkie pokazanie plusów oferowanych produktów. W sytuacji produktów dla wąskiej grupy odbiorców będzie namawiał nas ekspert w danej działalności, a jeśli przedmiotem prezentacji jest urządzenie codziennego użytku to z bardzo dużym prawdopodobieństwem możesz spodziewać się osoby budzącej zaufanie i lubianej (np. aktora|sporowca|prezentera|piosenkarza|kabareciarza). Prezentacje możemy śledzić w zwykłych stacjach telewizyjnych, jak i specjalnie do tego utworzonej – Mango 24, w której możemy śledzić produkty z kategorii kolekcje DVD. Jak na razie jest to jedyna telewizja sprzedażowa w Polsce. Reklamy nadawane są całodobowo.

Kupowanie przez internet wiąże się z jeszcze jednym istotnym aspektem. Zgodnie z regulaminami zakupów, towar można zwrócić pod warunkiem, że nie nosi on oznak użytkowania i nie ma rozerwanego opakowania, itp. Jak łatwo się domyśleć, wiele klientów rezygnuje z rezygnacji, ponieważ często szkoda na to czasu. Pytanie jak porównać właściwości prezentowanego produkty nie zakupując go? – odpowiedzią jest m.in witryna http://telezakup.pl – platforma porównywania oferowanych przez telemarkety towarach.

TV-shopping jest niesamowitym fenomenem na rynku sprzedażowym. W czasach ogólnie dostępnych danych o produktach, porównywarek ofert i wojen ofertowych supermarketów, udaje się TVmarketom co roku powiększać swoje dochody. Nie każdy sobie zdaje z tego sprawę, ale z reguły oferowane produkty oferowane są z gigantyczną marżą – wyprodukowanie w Chinach pozwala na niskie ceny wytworzenia, a fakt że nie można tego towaru nigdzie indziej kupić, porównać koszty, czy też wypróbować sprawia, że telezakupy mają się rewelacyjnie.

Z każdym rokiem możemy zaobserwować w PL większe zainteresowanie zakupami w e-marketach. Telezakupy zdobywają coraz większą modę zarówno dzięki zwykłemu dostępowi do internetu (zamawianie za pomocą poczty elektronicznej), jak i coraz lepszej jakości prezentowanych w TV sklepach produktów. Jednakże największa ilość zamówień odbywa się poprzez zamówienia telefoniczne.

Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.