Import używanych motocykli

{ Opublikowany 21/04/2009 przez }

Szybka serwis quadów odnowienie zabytkowych motocykli spawanie elektryczne i w osłonie argonu MAG, usługi blacharskie

Naprawa elektryki motocyklowej
przygotowanie motocykli do sezonu, wymiany napędów, klocków, olejów, filtrów.
Pomoc w ocenie motocykla przed zakupem. W ofercie również Renowacja motocykli Kraków

Naprawa powypadkowe remonty zawieszeń itp. Własny transport i pomoc w czasie awarii na trasie (posiadamy specjalną przyczepę do transportu motocykli).
Naprawa motocykli Kraków

Poradnik renowacji – WERYFIKACJA POJAZDU
Weryfikacja ma na celu określenie stanu zużycia poszczególnych części i podzespołów. W naszym przypadku będziemy kontrolować cały motocykl. Weryfikacja ta będzie przeprowadzana wzrokowo, jeśli ktoś chce zrobić to dokładniej będą do tego potrzebne urządzenia pomiarowe takie jak średnicówka czy inne. Mój sposób weryfikacji powinien być dla każdego zrozumiały i łatwy do wykonania.

BLACHARKA.
Jest to sprawa oczywista, jeśli blacha nie jest przerdzewiała za bardzo, to coś z niej stworzymy. Gdy rama jest krzywa to mamy problem, tutaj może pomóc tylko palnik i dużo chęci do pracy.

ZAWIESZENIA.
W przypadku zawieszeń zawsze należy przed kontrolą je rozkręcić. Następnie sprawdzić luz na tłoczyskach. Ważne są także sprężyny. Muszą mieć odpowiednią długość i nie mogą być popękane.

SILNIK.
To jest największy problem. Jeśli chcemy dokonać oględzin elementów bez rozpoławiania bloku, to należy odkręcić obie pokrywy boczne i głowice z cylindrem. Weryfikację zaczynamy od kontroli luzów na wale i sworzniu tłoka. Wał sprawdzamy po rozpięciu łańcucha sprzęgłowego. Następnie chwytamy za tłok i obracając wałem sprawdzamy luzy pionowe korbowodu itd. Należy się przyjrzeć także powierzchni cylindra. Jeśli nie ma rys i wydartego progu, a tłok nie ma zbyt dużego luzu, to można zmienić tylko pierścienie. Jeśli jednak chcemy dłużej pojeździć i mieć dobrą kompresję to zróbmy pełny remont (szlif + nowy tłok i pierścienie). Resztę mechanizmów sprawdzamy podobnie – czyli szukając luzów, a także widocznych zatarć, czy innych uszkodzeń. Łańcuch sprzęgłowy warto wymienić na nowy gdy jego naciąg powoduje zbyt duże wychylenie napinacza. Inne elementy zazwyczaj wymienia się w przypadku ich niedomagania, ale jeśli mamy rozkręcone poszczególne elementy, to warto wymienić wszelkie uszczelki i uszczelniacze, zniszczone śruby, zaś zanieczyszczone gwinty należałoby nagwintować, aby w przyszłości nie było z nimi problemów. Reszta elementów nie powinna sprawić problemów.

Polecam usługi tejże firmy Tedimotoservice. Z Zatrudniają fachowych pracowników. Są solidni i punktualni – znani są na wielickim rynku.

Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.