Pozycjonowanie
Jest niemało technik reklamy swojej strony w internecie ale nie często mamy na to czas, a przede wszystkim właściwą wiedzę. W sieci występuje od groma poradników jak ze skutkiem pozycjonować swoje strony w sieci, lecz wielokrotnie nowicjusz chcący wypozycjonować swoją stronę na wybrane hasło spotyka się z gigantyczną konkurencją firm profesjonalnie zajmujących się pozycjonowaniem. Będę z wami szczery i od razu wyartykułuję iż żadne poradniki i książki na temat pozycjonowania nie pomogą wam pokonać takiej profesjonalnej konkurencji pozycjonerskiej. Albowiem firmy takie wynajmują sztaby pracowników i cały czas polepszają swoje zaplecze linkowe. otóż
tylko co można zrobić po przejrzeniu takich poradników na temat pozycjonowania to ulepszenie kodu serwisu www oraz przygotowanie strony do pozycjonowania.
Pozycjonowanie to nic innego jak ukryta reklama firmy która mają własną stronę internetową. Taka reklama znacząco różni się od innych tym, że po pierwsze nie jest uporczywa i żmudna. Intrnauta wprowadzający różne wyrazy kluczowe w wyszukiwarce onet poszukuje wiadomości, produktów lub usług. właściwie każdy kto ma notebooka i łącze internetowe może być przypuszczalnym klientem danej firmy. A najlepsze jest w tym to iż możliwy klient wcale sobie nie zdaje sprawy i jest dnamicznym nabywcą reklamy internetowej. Firmy posiadające swoje strony internetowe inwestują co roku coraz większe budżety na taką formę reklamy gdyż jest ona najbardziej intratna i daje ogromny stopień zwrotu inwestycji.
Przeciwstawiając jeszcze inne formy promocji do pozycjonowania można wykupić linki sponsorowane w google AdWords co oczywiście daje piorunujące efekty promocji ale i też bardzo duże wydatki zaczynające się np. od 50 gr za wejście domniemanego klienta. Naturalnie stawki za pozycjonowanie takiego hasła w bardzo popularnych branżach dochodzą do kilkunastu złotych za jedno wejście na stronę. Firmy zajmujące się promocją w internecie często właśnie od linków sponsorowanych zaczynają szybką promocje strony i potem przechodzą do pozycjonowania. Zarządzanie takiej kampanii lnków sponsorowanych też całkiem nie jest takie łatwe jakby się mogło wydawać na początku i przy małym doświadczeniu można bardzo prędko wydać dużo budżetu. więc też google rozprowadza pojedyncze certyfikaty na pozycjonowanie takich kampanii reklamowych.
rentowność pozycjonowania jest bardzo duża i chyba nie można jej współczynnika porównywać do różnych form promocji w internecie. Ale oczywiście jest to zadanie dla najlepszych firm bo w tej branży płaci się tylko za pouzgadniane w umowie rezultaty a nie za wykonaną prace. Ale to już taka specyfikacja tej branży, że należy się bardzo starać by być najlepszym i wyprzeć konkurencje która nigdy nie śpi. Dlatego warto przy sortymencie profesjonalnej firmy pozycjonującej strony nie kierować się szczególnie niskimi stawkami za pozycjonowanie poszczególne hasła a bardziej rezultatami firm które są w portfolio danej firmy pozycjonującej,
Przykro mi, ale komentarze do tego wpisu są zamknięte.